Jump to content


Ngamer01

Member Since 13 Jun 2006
Offline Last Active Today, 03:58 AM

Profile Feed

Photo

Ngamer01

Happy birthday, Torgo! Your present is on Discord!
Mar 17 2018 07:18 AM
  • PBluafnotr4d2's Photo
    Lame "PBluafnotr4d2" 87421F
    Fucking shit torgo! You're supposed to be 42 forever! Shit! Oh well, Happy Birthday! :P
    Mar 17 2018 02:59 PM
  • torgo's Photo
    torgo
    Thanks Ngamer! And Plant, you just need to change your name to Plant44 for the next year. Get on that.
    Mar 18 2018 02:55 PM
Photo

Ngamer01

Glad to see CS back, but sad to see everything from late 2016 onward is lost (possibly forever).
Jan 18 2018 04:23 AM
  • G-tech's Photo
    G-tech
    There's no going back. GODADDY changed things. Forever!
    Jan 18 2018 12:28 PM
  • Mega's Photo
    Admin Mega
    and then the fire nation attacked
    Mar 09 2018 12:27 PM
Photo

Ngamer01

Well time to put scary Garchomp to rest until next year. Going with Mii until Prime completes the server transfer. Whenever it happens.
Nov 05 2016 08:25 AM
Photo

Ngamer01

I've added more Mario Kart 8 vids from last Thursday night in the MK8 tourney thread.
Oct 31 2016 04:32 AM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    Every vid from last Thursday night's races are up for viewing!
    Nov 03 2016 05:51 AM
Photo

Ngamer01

So Homestuck finally ended with the epilogue. Now it's just side-stories that is left and whatever Andrew does next after said stories are told.
Oct 25 2016 08:22 AM
  • PBluafnotr4d2's Photo
    Lame "PBluafnotr4d2" 87421F
    Never heard of Homestuck. Is that a Home Star Runner thing? Cuz I know ur the biggest fan of that here. :p
    Oct 27 2016 05:08 PM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    http://mspaintadventures.com/

    There's even a helpful wiki if you need shit explained further:
    http://mspaintadventures.wikia.com/wiki/MS_Paint_Adventures_Wiki
    Oct 28 2016 06:10 AM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    You'll have to copy and paste the links though. It may be a limit to status updates or Prime had to turn off links due to spam bots. I can't say which though as I don't know for sure.
    Oct 28 2016 06:11 AM
Photo
Photo

Ngamer01

Cool. My copy of Super Mario Adventures arrived along with the Pokken controller from Hori. The Pokken controller also doubles as a USB controller for use on PC.
Oct 16 2016 11:28 AM
  • HAL_9000's Photo
    HAL_9000
    I've been considering buying an arcade stick for PC, but I think now I'm going to save up and buy parts to make an arcade stick myself with a wood case or something like that.
    If I end up doing it, I'll let you guys know.
    Oct 18 2016 02:51 AM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    @Plant: Yeah. Super Mario Adventures is a comic that used to be in Nintendo Power back in 1992-1993. Viz got republication rights and reissued the comic this month!
    Oct 18 2016 04:55 AM
  • torgo's Photo
    torgo
    Finished reading that with Torgina at bedtime last week. Good stuff.
    Oct 18 2016 05:52 AM
Photo

Ngamer01

Don't mind me. Just staring into your soul. =V
Oct 13 2016 09:48 AM
  • SuperTeeter64's Photo
    SuperTeeter64
    Give it back you cruel dragon shark.
    Oct 13 2016 12:58 PM
  • G-tech's Photo
    G-tech
    Please stop.
    Oct 14 2016 03:21 PM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    Halloween season isn't over yet. =V
    Oct 15 2016 07:25 AM
Photo

Ngamer01

1st come, 1st serve. I've got a Yo-kai Watch 2 code for a Five-Star Coin. Code: MYFR13NDS
Oct 01 2016 03:36 PM
  • PBluafnotr4d2's Photo
    Lame "PBluafnotr4d2" 87421F
    I don't think I ever got that email that they "sent out to everyone." Maybe it's because Google spied on me too hard and heard me talking too much shit about Yokai Watch, even tho I never played it myself. :p
    Oct 08 2016 10:48 AM
  • torgo's Photo
    torgo
    It wasn't an email, it was a SpotPass thingy sent Directly to your 3DS.
    Oct 08 2016 05:29 PM
  • PBluafnotr4d2's Photo
    Lame "PBluafnotr4d2" 87421F
    Oh shit, so it's one of those things that I've been ignoring.
    *blue shit*
    STFU, 3DS >:|
    Oct 10 2016 01:42 PM
Photo

Ngamer01

Urg. ISP has kneecapped my upload limits again. Tried to upload to YouTube last night and 95% uploaded until the ISP goes lol no and zaps my upload speed to 0. Can't upload or play online games until this is fixed (ie my upload speed resets back to normal). =/
Sep 28 2016 07:16 AM
  • SuperTeeter64's Photo
    SuperTeeter64
    That's a big bummer.
    Sep 28 2016 10:47 AM
  • PBluafnotr4d2's Photo
    Lame "PBluafnotr4d2" 87421F
    Omfg what is it with this bullshit... what's your provider again?
    Sep 28 2016 01:41 PM
  • Ngamer01's Photo
    Ngamer01
    ISP that uses AT&T's infrastructure.
    Sep 29 2016 04:42 AM